tirsdag 25. august 2009

Bråvåken!

Idag ble jeg ganske brutalt vekket syns jeg.. Det skulle være visning her idag, men jeg var ikke klar over at de skulle komme så tidlig! Hadde jo fri idag, så jeg hadde planer om å sove til hvertfall 11-11.30, men neeei da. 09.30 våkner jeg av at noen låser seg inn i huset her, og roper "hallo". Jeg skjønner jo selvfølgelig ingenting, ettersom jeg ble vekket av det. Klarer jo ikke tenke rasjonelt når man akkurat har våknet. Så er det noen som bare går rundt i stua vår, for så å plutselig hamre i døra mi, og så røske den opp! Trudde jo seriøst hjertet mitt skulle stoppe! Klarte jo å presse frem et lite "hallo?" men da ble døra bare smelt igjen og personen gikk. Til slutt klarte jeg jo å koble at det var huseieren, men var lammet omtrent av skrekk. Skal jo sies at vi bor på Gressvik, så det er ikke akkurat et "koselig" nabolag. Fortet meg å stå opp, og løp på badet, for da tenkte jeg at nå kommer det sikkert til å komme noen mennesker. Gjorde heldigvis ikke det. Men jeg kom meg opp tidlig, da :P Tommy var også hjemme, så vi bestemte oss for å dra bort på jobben til Joachim, i tilfelle det kom fler..

Etter å ha tatt noen kopper kaffe på Norfloor, så stakk vi til Kråkerøy og leverte noen nøkler, for så å dra å titte på den nye leiligheten jeg flytter inn i snart :) Etter det dro vi til Ole og Sara og pratet litt. Fikk hilse på den nye "hunden" til Sara. Den var seriøst så sykt liten! Hånda mi er nesten større lissom. Kalte den for "Bat-dog", ettersom den hadde så store flaggermus ører :D Så tok vi turen til Havna grill og kjøpte burger. Etter det stakk vi til Owi og Nygren og kjatret litt. Der lekte vi litt med Hammy, hunden dems, som er fullstendig turbo. Nydelig :D Så gikk vi ut og pratet litt bil! Hehe.. Tøffe vettu ;) Så dro vi til Norfloor igjen, og så rett til Hvaler. På veien ut fant vi jo ut at havet var fullstendig blikkstille, så det ble en liten kjapp båttur også :) Digg! Skulle ønske lufta ikke var så kjølig da, men. Så tok vi turen hjem. Så nå sitter jeg hjemme og slapper av. Kom akkurat noen folk hit for å titte på leiligheten. Ekkelt at de lissom bare skal gå rett inn i leiligheten vår.. Masse ukjente mennesker! Men men.. De må jo ha visning her om de skal få noen folk til å flytte hit :) Nå sitter jeg egentlig å lurer på hva jeg skal lage til middag. Kjenner at jeg begynner å bli litt sulten igjen. Finner vel ut av det :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar