søndag 23. august 2009

Slækk søndag :)


Idag har det vært en rolig søndag :) Var hos noen gode venner igår og tok noen øl og spilte brettspill :D "Mistenkt" trur jeg spillet het. Var super koselig! Satt vel oppe til klokken var 04.30 omtrent og spilte. Etter det var det rett hjem i seng, og jeg trur jeg omtrent sovnet før jeg traff puta. Så var det opp igjen idag (litt for seint), og har ikke gjort noe som helst omtrent. Var hos mamma og pappa en tur på Hvaler og grillet sammen med Joachim og lillebroren hans Vegard. Var utrolig koselig! Litt kaldt og litt mye mygg, men mest koselig :) Var forsåvidt også en tur på byen på fredag og møtte mye morsomme fulle mennesker :P Sånn som sjefen til Joachim. Var artig.
Var faktisk på bryggetaket (alkissted #1), bare fordi musikken der er så allsidig. Og jeg kan med handa på hjertet si at jeg føler meg som et lammelår når jeg går igjennom lokalet der. De gamle ekle alkoholikerne bare sitter og sikler og sitter omtrent i hekken på meg i det jeg går forbi. Haha! Ekkelt igrunn. Og så var det noen som hadde sex på dass :P Jeg sto kjempe lenge i kø og holdt på å tisse på meg, mens disse menneskene sto og hadde seg på dass.. Nesten dårlig gjort å ha seg på jente dassen, ettersom jentene faktisk ofte er mer på dass enn menn :P hehe.. Men men.. De klarte vel ikke å holde seg :P
Jaja! Nå skal jeg fortsette å gjøre ingenting!
Ps. Har kastet krykkene :D Gjør vondt som satan, men orker ikke krykker lenger..

1 kommentar:

  1. SV: Ja og det blå under øynene. har prøvd den og den er kjempe effektiv. :D

    SvarSlett