mandag 10. august 2009

Provosert!

Noen ganger kjenner jeg at jeg rett og slett blir litt irritert. Nå har jeg og Joachim prøvd å dra igang en tur to helger på rad, men ingen gidder å være med. Altså, alle klager over at det aldri skjer noe og at de aldri har noe å gjøre! Men likevel er det ingen som gidder å bli med den ene gangen man faktisk prøver å dra igang en skikkelig tur med rafting og paintball. Alt folk tenker på er å feste og dra på byen, men når man faktisk prøver å gjøre noe annerledes så blir man bare nedstemt! ALT handler ikke om drikking og festing. Folk blir bare latere og latere og mer og mer alkoholiserte. At ikke ungdommen kan komme seg ut å finne på ting slik som de gjorde "før" i tiden. Det handler kun om alkohol, sjekking, sex og angrepiller. Kanskje jeg bare har blitt litt for voksen, men jeg mener nå likevel at det finnes andre ting. Sikkert mange som tenker at jeg er en "kjerring" nå, men det er jo bare rett og riktig at man skal prøve å være engasjerende.

Huff.. Jaja! Nå står nå hvertfall den hjemmelagede pizzaen i ovnen, og jeg er kjempe sulten :) Har vært super effektiv idag, med rydding av klesskap og andre rom :) Føler jeg har gjort mitt idag! Selvom jeg kun har ryddet deler av klesskapet, så jeg får fortsette i morgen!

2 kommentarer:

  1. Enig på det punktet at det ikke er noe vits i å klage hvis man ikke gjøre noe med det. På den andre siden er en tur, for det første dyrt og det tar opp mye tid. En kveld på byen er noe spontant som man kan eventuelt dra hjem fra hvis det dukker om noe viktig man må ta hånd om. Spille paintball feks er man nødt til å planlegge, noe de fleste kanskje ikke orker å gjøre. Ingen vil vel bryte avtaler? Hva hvis man plutselig er nødt til å jobbe?

    Hvis vennegjengen din bare tenker på alkohol, sjekking, sex og angrepiller. Da er det ikke du som har blitt voksen, da bør du kanskje se etter nye venner? Livet gir så mye mer enn bare de tingene.

    Hilsen Emma =)

    SvarSlett
  2. Åh, Emma da! :P Jeg ser jo på alle rundt meg, at det kun er fyll som betyr noe. Men for all del, enig i at det tar opp mye tid. Men er veldig mange som ofte klager over at det alltid er så kjedelig, og at de samme tingene skjer hele tiden. Du bor jo i Oslo, så det er jo noe annerledes der.
    Og når det kommer til å bryte avtaler, så er folk eksperter på det. Syns bare det er litt trist, når man prøver å arrangere noe to helger på rad, men så er det likevel ikke noen som orker å tenke på det engang, enda de ikke skal noe. Og dyrt er det ikke. Den turen vi har ville vanligvis kostet andre 2000kr, minst. Men vi får den til 850kr. Alle klarer å skrape sammen 850kr. Men så om det, det er lov å ha forskjellige meninger :)

    Og det er ikke mine venner som er på alkohol, sjekking og angrepiller :) Observerer bare mange andre rundt meg. Uten å nevne navn akkurat her :P

    Love u!

    SvarSlett