onsdag 12. august 2009

Eksamens stress!

Våknet idag av at pappa ringte å vekket meg, for idag var nemlig den store dagen der jeg skulle få svar på en ganske avgjørende eksamen. Denne eksamen bestemte om jeg skulle fortsette på sykepleien eller ikke. Satt å tittet nøye igjennom, å så fant jeg en nydelig "BESTÅTT" :D Var kjempe deilig! Eneste som er igjen nå er den fordømte medikamentregningen. Stressende! Den kommer til å finne sted 09.00 i morgen tidlig. Klarer jeg ikke den får jeg ikke fortsette på sykepleien. Men, jeg SKAL klare det nå! Uten tvil! Har strøket 3 ganger, så nå er det siste forsøket mitt. Kjipt å ikke kunne matte, ass.. Men det skal gå bra denne gangen :) Og gjør det ikke det, så nei vel, da jobber jeg og trener et år, å så søker jeg politihøgskolen. Og i tillegg får jeg en uke i syden! :) Så det er lissom ikke noe stress uansett hva som skjer. Men får jo håpe jeg består hvertfall. Det skal jeg! Krysser fingrer og tær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar