søndag 30. august 2009

Jeg gjentar...

Altså, etter jeg skrev et innlegg hvor jeg mente at det ikke er noe poeng med en blogg, så var det et par stk som kommenterte et par ting, å så ble det stopp igjen! Så nå er det lissom ikke noen kommentarer lenger... Så jeg gjentar, hva er poenget med en blogg om ingen leser eller kommenterer den?? Huff.. Like greit å slutte å skrive, når ingen gidder å legge igjen en eneste kommentar likevel.. Men på en annen side er det greit å bare skrive ned det man føler og tenker. Og det tenkte jeg å gjøre nå;

Jeg har lyst til å skrive bok har jeg funnet ut. En bok om livet mitt. Selvbiografi med andre ord. Egentlig kun for meg selv og de som vil lese. Trenger jo ikke gi den ut, men bare ha den for meg selv. Så det blir jo kanskje ikke helt en bok heller, men mer en historie om livet mitt som jeg skriver kun på dataen. Det hadde vært ålreit.

Jeg gleder meg til å flytte! Komme meg vekk fra dette hølet av et møkka sted. Fikser seriøst ikke å bo i disse omstendighetene lenger. Er jo ikke lenge til jeg flytter, men føler at oktober bare ikke kommer fort nok. Er jo greit å bo sånn jeg bor nå, men jeg føler lissom det at Joachim og jeg ikke får noe privatliv noengang. Vi har vært mer venner det siste året enn kjærester. Det tærer på både forholdet og tålmodigheten min. Ikke noe spesielt hyggelig kan man si. Hadde jeg ikke vært så gla i han som det jeg er, så hadde det aldri holdt. Flaks at han betyr såpass mye for meg som det han gjør.

Jeg skal snart på ny fotoshoot :) Gleder meg enormt! Det kommer til å bli kjempe artig, ettersom jeg skal ta pin-up/50-talls bilder :D Skal inn til Oslo, ettersom det ikke er så mange fotografer i Fredrikstad. Pål, kammeraten min, sa igår at han skal tattovere en pin-up girl på leggen snart. Og om han finner et av bildene mine som han liker veldig godt, så skal han tattovere meg på leggen :D:D:D Døds kult! Skal titte litt igjennom på nettet etterpå og lære meg åssen de poserer, sånn at jeg kan få et skikkelig tøft bilde. Joachim sier at han skal printe det ut og ramme det inn. Alle liker pin-up bilder :)

Var en tur på byen igår. Var egentlig veldig ålreit merket jeg. Selvom jeg glemte lommeboka mi hjemme, så jeg måtte hjem å hente den igjen, noe som tilsa at jeg mistet masse by-tid. Brukte nesten ikke penger da, så det var innmari bortkastet for meg å hente den. Kom jo inn på Tiger Tiger uten leg, men ettersom Marthine ikke kom inn, så gadd jeg ikke gå dit. Da gikk jeg heller å møtte Joachim, Tommy, Pål, Simen og Alexander som satt på Pingvinen og drakk. De satt ute, men det var så kaldt og ingen av oss var spesielt fulle, så vi fant ut at vi ikke gadd å sitte der lenger. Så vi stakk heller på kebabhouse og kjøpte mat før vi dro hjem. Var koselig hjemme også. Satt og pratet litt og sånn før jeg og Joachim gikk og la oss. Var ganske sliten etter to dager på fylla.

Nei, nå er jeg lei av å skrive :P Hehe.. Men, om noen faktisk leser dette, så "feel free to leave a comment" ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg leser, bare ikke så flink å kommentere:p

    Sojjy.. =P

    SvarSlett
  2. Hehe.. Det er bra noen leser da i det minste ;) Lager meg forresten en ny blogg nå. Skal få hjelp av ei som er kjempe flink til å lage blogger til å designe siden min. :)

    SvarSlett