mandag 10. august 2009

Tur til Sjoa :)




Da har jeg akkurat fått bekreftet at det blir tur :) Gleder meg som en liten unge!! Skal bli sååå moro! Blir en liten gjeng med gutter og meg som drar oppover til Sjoa på fredag. Skal bli helt konge! Blir rafting og paintball, og så overnatting og fylla på kvelden :) Har en som kjører 9seter, så da får vi stablet mange i en bil også :) Konge!!

Pizzaen ble forresten veldig bra! :) Men er fryktelig mett nå. Sitter å ser på kjæresten spiller på x-boxen, mens jeg klør etter å få komme avgårde til Sjoa mens jeg drikker Redbull. Skal prøve å legge med et bilde av dit vi skal :)

2 kommentarer:

  1. Hvem drar du sammen med??

    God tur jaffal.. :D Kose dere masse masse.. = )

    SvarSlett
  2. En liten gjeng :) Tommy, Joachim, Sindre, Simen, Kliss, Fred, og et par andre du sikkert ikke kjenner. Bli med?

    SvarSlett