onsdag 26. august 2009

En laaang dag!


Dette trur jeg har vært den lengste dagen i mitt liv. Begynte med en skole dag kl 09.15 som var den tråkigeste forelesningen i mitt liv! Kan ikke beskrive det engang.. Satt egentlig bare å tittet i taket og tenkte på Tyrkia. Etter den elendige forelesningen så satt jeg, Maria og Mia og tittet etter billige syden reiser og skravlet. Koselig :) Etter skolen dro jeg rett hjem med tidenes hodepine! Kan ikke huske sist jeg hadde så vondt i hodet trur jeg. Var så sykt trøtt og sliten etter den sugne skoledagen at jeg fikk helt vondt i hele kroppen. Etter det har jeg bare lagt på sofaen og syntes synd på meg selv. Ikke gjort noe som helst i hele dag. Var forsåvidt deilig det, men holdt på å kjede meg ihjel til slutt. Var så trøtt ista at jeg nesten sovnet bare jeg blunket. Men følte ikke at jeg akkurat kunne sovne på sofaen heller, ettersom det er så mye visninger her nå om dagen. Litt ubehagelig å ligge og sove på sofaen og så kommer det plutselig masse folk inn her lissom. No thanx! Men nå har jo klokken rukket å bli 22.28, så nå kan jeg endelig legge meg :D
Legger med et koselig bilde av meg og lille vakringen min som betyr alt for meg (nesten) :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar